Pécsi Tavaszi Fesztivál Webshop A szilikon karkötő népszerű reklámajándék

A szilikon karkötő népszerű reklámajándék



Szilikon karkötő

Szilikon karkötő

A legtöbb vállalatvezető álma olyan reklámajándék által népszerűsíteni a cégét, ami költséghatékony, de ugyanakkor közkedvelt is. Ebbe a kategóriába nagyon jól beleillik a szilikon karkötő. Elterjedése Lance Armstrong többszörös világbajnok kerékpárversenyző nevéhez kapcsolódik, aki saját rákellenes szervezetet hozott létre.

Az alapítvány 2004-ben mutatta be az első szilikon karkötőt, ami az adománygyűjtést szolgálta. A népszerű kampánynak köszönhetően, azóta rohamosan elterjedt az egész világon, de ugyanakkor felhasználási területe megváltozott, illetve kibővült. Fesztiválok során előszeretettel használják belépési azonosítóként, a különböző cégek pedig reklámajándékként.

Hogyan terjedhetett el ilyen széles körben, ez a viszonylag egyszerű és olcsó darab? Egyrészt, mert kényelmes viselet. Nyáron praktikus is, mivel vízálló és mindenféle vidám színben hozzáférhető. A színes szilikon karkötők nagyon jó nyári kiegészítők, vidámságot kölcsönöznek a viselőjének, a cégek számára pedig kiváló információ-közvetítők.